BMW 8 серії Gran Coupe.

BMW 8 серії Gran Coupe.

BMW Group представляє чотирьохдверне спортивне купе BMW 8 серії Gran Coupe. Світова прем'єра відбудеться на червневій конференції BMW Group #NEXTGen в Мюнхені.

BMW Group представляє чотирьохдверне спортивне купе BMW 8 серії Gran Coupe. Світова прем'єра відбудеться на червневій конференції BMW Group #NEXTGen в Мюнхені.

Це єдиний в сегменті автомобіль, побудований на базі двухдверного спорткара. Розробка чотирьохдверної моделі йшла паралельно з BMW 8 серії Coupe і гоночним болідом BMW M8 GTE.

До передньої стійки автомобіль ідентичний BMW 8 серії Coupe, при цьому він збільшився в розмірах в усіх напрямках. Колісна база чотирьохдверного купе становить 3 023 мм (+201 мм), довжина 5 082 мм (+231 мм), ширина +1932 мм (+30 мм), а висота 1407 мм (+61 мм).

Світова прем'єра відбудеться на конференції BMW Group #NEXTGen в Мюнхені 25-27 червня. На старті продажів глобально будуть доступні чотири модифікації:

  • BMW 840i Gran Coupe (340 к.с., 500 Н·м, 0–100 км/год за 5,2 с)
  • BMW 840i xDrive Gran Coupe (340 к.с. 500 Н·м, 0–100 км/год за 4,9 с)
  • BMW 840d xDrive Gran Coupe (320 к.с., 680 Н·м, 0–100 км/год за 5,1 с)
  • BMW M850i xDrive Gran Coupe (530 к.с., 750 Н·м, 0–100 км/год за 3,9 с)

Збільшена колісна база і великі дверні прорізи забезпечують простір на задніх сидіннях і комфорт при посадці. Опційно скляний дах площею 1,5 м2 ексклюзивний для даної моделі і простягається від лобового до заднього скла. Шторки даху відкриваються і закриваються натисненням кнопки або віддалено з ключа. Для задніх бічних стекол і заднього скла доступні сонцезахисні шторки з електроприводом.

Заднє сидіння відформовано індивідуально для двох пасажирів, має виражену бічну підтримку і вбудовані підголівники. Посадкова формула 4 + 1, при цьому є центральне місце з повноцінними ременями безпеки, що робить його придатним для нетривалих поїздок. Багажник об'ємом 440 літрів (на 20 літрів більше, ніж у купе) дозволяє перевозити, наприклад, три сумки для гольфу, а спинки сидінь складаються в пропорції 40:20:40.

Всі версії стандартно оснащені спортивними сидінням з обробкою шкірою Vernasca. Шкіряну обробку мають також передня панель і плечові зони дверей. У стандартне оснащення версії BMW M850i ​​xDrive Gran Coupe входять передні крісла, обтягнуті шкірою Merino. Для цієї версії і автомобілів з пакетом M Sport також можливо замовити нові ковшоподібні сидіння M Sport.

Багато уваги при розробці приділили аеродинаміці: днище практично плоске, є активні аеродинамічні заслінки, а бічні дзеркала придбали надтонкі ніжки. Заради полегшення автомобіля з алюмінію зроблені двері і зовнішня поверхня даху, капот, підрамник двигуна, передня стінка кабіни і опори заднього бампера. Двері багажника зроблені з пластику, підстава передньої панелі магнієва, в центральному тунелі застосований вуглепластик.

В результаті вага просторого чотирьохдверного автомобіля BMW 8 серії Gran Coupe всього на 70 кг більше, ніж у дводверного спорткупе. Крім того, доступний дах з вуглепластика і пакет M Carbon з вуглепластиковим повітрозабірниками, корпусами зовнішніх дзеркал і заднім дифузором.

У стандартному оснащенні всіх версій - адаптивна M-підвіска з електронно-керованими амортизаторами, чотирипоршневі супорти спереду, однопоршневі супорти з плаваючою скобою ззаду і восьмиступінчаста коробка передач Steptronic Sport з підрульовими перемикачами.

Повнопривідні версії оснащені інтегральним рульовим керуванням Integral Active Steering з підрулюючою задньою віссю. Диференціал M Sport - стандартне обладнання BMW 840i Gran Coupe і BMW M850i ​​xDrive Gran Coupe. Крім цього, BMW M850i ​​xDrive Gran Coupe оснащений вихлопною системою M Sport, гальмами M Sport і 20-дюймовими колесами зі спеціально розробленими шинами розмірності 245/35 R20 спереду і 275/30 R20 ззаду.

У списку стандартного устаткування також проекційний дисплей, BMW Live Cockpit Professional, асистент водія Driving Assistant, система запобігання зіткнень і наїзду на пішоходів з функцією автоматичного гальмування, система ведення по смузі і індикатор небезпеки зіткнення при русі заднім ходом.