
ЯК ЗАВЖДИ НЕЗВИЧАЙНИЙ.
Дизайн BMW 2 серії Купе.
Одного погляду достатньо. Цей автомобіль - вражаюче продовження давньої традиції купе BMW. Це - данина ідолу історії BMW, легендарному BMW 2002. І все ж у нього є свій власний характер, що втілює і пристрасть, і незворушність. Кожна лінія BMW 2 серії Купе підкреслює його бунтарський характер. Салон теж відповідає - в ньому все сприяє концентрованого задоволення за кермом. Це купе знаменує новий етап у розвитку автомобілебудування.
ДИЗАЙН КУЗОВА.
ПЕРЕДНЯ ТА ЗАДНЯ ЧАСТИНИ.
У цьому автомобілі все орієнтоване в одному напрямку: вперед. І перш за все це відноситься до передньої частини. Нахилена вперед решітка радіатора подовжує капот, чотири контурні лінії якого повторюють повітряний потік. Типовий вигляд BMW отримав абсолютно самобутній характер завдяки звужується до центру фарам.
Примітна задня частина за рахунок розгонистих горизонтальних ліній підкреслює широку колію BMW 2 серії Купе. Завдяки візуального зв'язку між вихлопними трубами і виділеної нижньої зоною задка автомобіль виглядає більш приземистим. Яскраво виражений спортивний характер M235i підкреслює кромка заднього спойлера. Крім зорового ефекту, спойлер покращує і керованість: на високій швидкості він зменшує підйомну силу і підвищує тиск притиску.
ДИЗАЙН ОСВІТЛЕННЯ.
Широко розставлені здвоєні фари зосереджуються на головному: на дорозі. Звужуючись до центру, вони візуально розширюють передню частину авто. Їх «погляд» здається зосередженим, сфокусованим. Гра світлових відблисків на різних поверхнях немов оживляє автомобіль, і це враження додатково посилюється завдяки тривимірним елементам в ксенонових фарах (опція).
При погляді ззаду відчувається все та ж впевненість у собі: Блоки задніх ліхтарів вражають широкими червоними L-образними світлодіодними смужками. Виконання у вигляді моноблоків робить задні ліхтарі особливо примітними: і вдень, і вночі вони виглядають своєрідно і досить ефектно.
ДИЗАЙН САЛОНУ.
Орієнтований на водія: той, хто займе сидіння водія в BMW 2 серії Купе, виявиться в епіцентрі подій. Адже всі прилади орієнтовані на нього. Асиметрична центральна консоль нахилена до водія, окремий дисплей управління добре видно, і всі найважливіші функції завжди під контролем. Завдяки типовим для купе безрамним вікнам боковому огляду ніщо не заважає. Накладаються один на одного поверхні і динамічні лінії продовжують спортивний екстер'єр в салоні. Дорогі матеріали в салоні настільки ж природні, як і їх високоякісна обробка.