ЩОБ ЗАЯВИТИ ПРО СЕБЕ, ПОТРІБНІ ЛІЧЕНІ СЕКУНДИ.
Двигуни BMW TwinPower Turbo в BMW X4.
Натискання на кнопку пуску досить, щоб відчути енергію BMW X4. Вражаюча тягова динаміка і надзвичайна економічність є невід'ємними якостями всіх двигунів BMW TwinPower Turbo. Секрет полягає в сімействі двигунів BMW EfficientDynamics з новітніми технологіями уприскування і вільним керуванням потужністю за допомогою інноваційної технології турбонаддува. В результаті досягається висока потужність при разюче низьких значеннях витрати палива і викиду CO2.

РЯДНИЙ 6-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН M PERFORMANCE TWIN POWER TURBO.
Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун M Performance TwinPower Turbo відрізняється чудовим набором потужності, плавної роботою і високим технічним потенціалом. А також чудовим спортивним звуком, оскільки цей потужний 3,0-літровий агрегат працює в парі з оптимізованої випускною системою з керованими заслінками.
Двигун поєднує в собі систему безступінчатим регулювання ходу клапанів Valvetronic, включаючи систему регулювання фаз газорозподілу Double-VANOS, сістемунепосредственного високоточного уприскування бензину High Precision Injection і турбонагнетатель TwinScroll для оптимального наповнення циліндрів. В результаті максимальна потужність складає 265 кВт (360 к.с.), максимальний крутний момент 465 Нм. Таким чином турбований бензиновий двигун розганяє автомобіль з місця до 100 км/год за неймовірні 4,9 секунди, а максимальна швидкість досягає 250 км/ч. Одночасно середня витрата палива завдяки інтелектуальним технічним інноваціям знижений до 8,6 літра на 100 км при викиді CO2 всього 199 г/км.
Вражаюча економічність, висока потужність і чуйний відгук навіть на низьких оборотах — саме це чекає водій від двигуна автомобіля M Performance.
Всі дані були визначені відповідно до їздовому циклу ЄС і залежать від розмірів встановлених шин.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. см |
2,979 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
265 (360)/5,800-6,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
465/1,350-5,250 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo останнього покоління підкорюють темпераментом і спонтанною реакцією вже в низькому діапазоні частоти обертання. Вони більш економічна, екологічна і могутніше своїх попередників. Для підвищення економічності, ефективності та динаміки цей інноваційний набір — віха в стратегії BMW EfficientDynamics — поєднує останні технології уприскування і систему Valvetronic, включаючи подвійний VANOS, з інноваційною технологією турбонаддува. В результаті вийшов дуже економічний двигун, який переконливо демонструє перевагу BMW в моторобудування. Зазначений нагородою «Engine of the Year Award» 6-циліндровий рядний бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo здобув визнання у всьому світі завдяки динамічному набору потужності, надзвичайно рівною роботі і вражаючою економічності. Перевірена концепція двигунів сімейства EfficientDynamics знайшла застосування майже у всіх бензинових двигунах.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. см |
2,979 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
225 (306)/5,800-6,400 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
400/1,200-5,000 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. см |
1,997 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
180 (245)/5,000-6,500 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
350/1,250-4,800 |
Степень сжатия: 1 |
10.0 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. см |
1,997 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5,000-6,250 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
270/1,250-4,500 |
Степень сжатия: 1 |
10.0 |

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
У дизельних двигунах BMW TwinPower Turbo останнього покоління послідовно втілюється концепція BMW EfficientDynamics, мета якої досягти найкращих значень потужності і динаміки при мінімальній витраті палива. Дизельні двигуни відрізняються спонтанною реакцією, темпераментним набором потужності у всіх діапазонах частоти обертання і економічністю. Відносно економічності і динаміки вони вище будь-яких сумнівів. Вони працюють з мінімальним тертям і викидають в атмосферу дуже мало шкідливих речовин. Це гарантує максимальне задоволення за кермом. Нові дизельні двигуни сімейства EfficientDynamics мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння і вносить свій внесок у зниження витрати палива і викиду CO2.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. см |
2,993 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
230 (313)/4,400 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
630/1,500-2,500 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. см |
2,993 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
190 (258)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
560/1,500-3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. см |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
400/1,750-2,500 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |