Сервіси ConnectedDrive.

Сервіси ConnectedDrive забезпечать широкий асортимент інформації, розваг та обслуговування в дорозі.

Серед цих сервісів варто згадати сервіс BMW Online, що забезпечує доступ до поточної інформації з прив'язкою до місця розташування, наприклад до прогнозів погоди, новин, онлайн-пошуку, а також офісних функцій. Крім того, є можливість індивідуального комбінування окремих сервісів, таких як веб-камери і паркувальна інформація, а також туристичні та готельні путівники.

Дане додаткове обладнання також включає в себе зручний, надійний і необмежений доступ до мобільних додатків, таким як BMW Connected. До складу додаткового обладнання «Сервіси ConnectedDrive» входить безліч систем і функцій, завдяки яким ви зможете отримати ще більше задоволення від кожної поїздки у вашому BMW.

Додаток BMW M Laptimer.

За допомогою програми BMW Laptimer можна записувати й аналізувати дані про проходження траси, що дозволяє удосконалювати навички водіння.

Записані за допомогою програми дані (переміщення педалі газу, кут рульового управління, величина перевантажень, кращий час кола) можна опублікувати в Facebook або Twitter, а також надіслати електронною поштою.

http://www.bmw.co.uk/dam/brandBM/common/newvehicles/m-series/m4-coupe/2014/services-apps/m-power-app-3-en.jpg.resource.1392041976116.jpg

Консьєрж-сервіс.

Ті, хто хотіли б приміряти на себе роль людини, що володіє персональним помічником, гідно оцінять консьєрж-сервіс BMW ConnectedDrive.

Натисканням кнопки ви з'єднуєтеся з співробітникими контактного центру BMW, які приймають на себе функції вашого персонального асистента в дорозі.

Вас цікавить конкретний ресторан, найближчий банкомат або аптека? Співробітник контактного центру BMW допоможе знайти те, що вам потрібно, і може при необхідності передати відповідний адресу безпосередньо в навігаційну систему вашого автомобіля. Функція «Консьєрж-сервіс» не залежить від мобільного телефону водія і доступна цілодобово як у вашій країні, так і за кордоном без додаткової плати. Для користування даною функцією необхідно наявність обладнання «Сервіси ConnectedDrive».

Інформація про дорожню ситуацію онлайн.

Система надання інформації про дорожню ситуацію онлайн (Real Time Traffic Information - RTTI) постійно забезпечує вас найбільш актуальними відомостями про ситуацію на дорогах. У режимі реального часу ви отримуєте точні відомості про час і тривалість транспортних пробок.

Дані надходять з таких джерел, як інформація про переміщення мобільних телефонів в стільникових мережах, GPS-дані парків транспортних засобів, смартфони програми і поліцейські звіти. Ці дані аналізуються з найвищою ретельністю, що дозволяє визначити місце розташування дорожньої пробки з точністю до кількох метрів. Завдяки цьому система RTTI в режимі реального часу надає інформацію про поточну ситуацію на автомагістралях, основних дорогах і заміських трасах, а також на безлічі міських маршрутів, рекомендуючи при цьому альтернативні варіанти проїзду. Система RTTI пропонується тільки в комплекті з опцією «Сервіси ConnectedDrive» і навігаційною системою Professional.

Інтелектуальна система екстреного виклику.

Інтелектуальна система екстреного виклику дозволяє цілодобово отримувати швидку адресну допомогу, а також допомогу спеціально підготовлених співробітників рідною мовою водія, в тому числі за кордоном.

У разі серйозної аварії, при якій спрацювали подушки безпеки або натягувачі ременів, автоматично спрацьовує функція інтелектуального екстреного виклику. Необхідні дані, наприклад точне місце розташування автомобіля, інформація про ступінь тяжкості аварії та можливих травм водія і пасажирів, передаються в контактний центр BMW з допомогою інтегрованої в автомобіль SIM-карти, тобто без використання вашого мобільного телефону. Співробітники контактного центру повідомлять про те, що трапилося в найближче відділення рятувальної служби та надаватимуть підтримку по телефону до тих пір, поки аварійні служби не прибудуть на місце події. Екстрений виклик можна активувати вручну, наприклад у випадку, коли допомога необхідна іншим учасникам руху.