Пакет Competition.

Справжня атмосфера гоночного спорту - опціональний пакет Competition дозволить повністю розкрити потенціал нового BMW M5 на трасі завдяки збільшеній потужності двигуна, більш точному рульовому управлінню і особливої ​​конструкції шасі.

Пакет Competition виводить новий BMW M5 на ще більш високий рівень: і без того величезна потужність восьмициліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo зростає з 560 л. с. (412 кВт) до 575 л. с. (423 кВт), завдяки чому Вас чекає додаткова порція адреналіну. Цей приріст досягається за рахунок збільшення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів. Модифікована вихлопна система формує по-справжньому спортивний звук двигуна - мурашки по шкірі гарантовані. На гоночній трасі і в повсякденному використанні особлива підвіска, висота якої зменшена на 10 мм, а також спортивне високоточне рульове управління гарантовано забезпечать максимально точне виконання кожної команди. Зовні новий BMW M5 з пакетом Competition виглядає особливо ефектно за рахунок 20-дюймових легкосплавних колісних дисків M 601 з подвійними спицями в двокольоровому виконанні з різними розмірами шин для передніх і задніх коліс, а також за рахунок подвійних чорних хромованих наконечників вихлопних труб спортивної вихлопної системи. Це поєднання виробляє найпотужніше враження в будь-якому ракурсі, змушуючи серце прискорено битися.

Динамічні характеристики.

Розроблено на гоночній трасі для повсякденного використання. Будучи незалежною розробкою BMW M GmbH, новий BMW M5 строго відповідає філософії M. Його висока потужність чудово поєднується з придатністю до повсякденного використання.

Новий BMW M5 відповідає найсуворішим запитам. Надсучасне високоефективне шасі M пройшло найскладніші випробування для автомобілів M - Північну петлю Нюрбургринга. У результаті отримані максимальні динамічні характеристики і маневреність, а також максимальна ступінь точності та контролю навіть при досягненні меж фізичних можливостей автомобіля. Це стало можливим за рахунок локального підвищення жорсткості шасі, завдяки якому оптимізована стійкість і збільшена точність рульового управління. Наприклад, передній міст жорстко з'єднаний з кузовом алюмінієвою панеллю. У поєднанні з 8-циліндровим двигуном M TwinPower Turbo і семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням і функцією Drivelogic ця підвіска дозволяє встановити нову планку динамічного водіння і точності.

Опціональний пакет Competition Package забезпечує ще більш вражаючий результат: оптимізоване рульове управління і особливе шасі, висота якого зменшена на 10 мм, сприяють підвищенню потужності на 11 кВт (15 л. С.), Тоді як спортивна вихлопна система формує ефектне спортивне звучання, завдяки чому на вулиці міст приходить атмосфера гоночного спорту.

Бензиновий двигун M TwinPower Turbo в новому BMW M5.

Цифри говорять самі за себе: 680 Нм, 560 л. с. (412 кВт), від 0 до 100 км / год за 4,3 с (з пакетом Competition Package: 575 л. С. (423 кВт), від 0 до 100 км / год за 4,2 с). Високооборотний 8-циліндровий двигун M TwinPower Turbo нового BMW M5 - це новий рівень потужних і динамічних характеристик.

Приголомшлива потужність двигуна досягається завдяки високої лінійності кривої потужності в поєднанні з величезною тягою, створюваної за рахунок подвійного турбокомпресора. Вдосконалені інтеркулери і патентована концепція наддуву TwinScroll гарантують високу прийомистість двигуна. Крутний момент в 680 Нм доступний у вкрай широкому діапазоні оборотів 1500-5750 об / хв. Тому бензиновий двигун M TwinPower Turbo V8 чутливо реагує на кожен дотик до педалі газу, розвиваючи колосальну тягу. Завдяки технології Valvetronic і високоточної системі уприскування палива двигун також встановлює стандарти потужності і витрати палива. За рахунок використання технологій BMW EfficientDynamics, серед яких можна назвати функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна і технологію рекуперації енергії гальмування, середня витрата палива складає всього 9,9 л / 100 км.

За допомогою пакету Competition Package можна збільшити потужність бензинового двигуна M TwinPower Turbo V8 до вражаючої позначки в 575 л. с. (423 кВт) за рахунок збільшення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів. Витрата палива при цьому не змінюється. У такій конфігурації крутний момент в 680 Нм доступний в діапазоні 1500-6000 об / хв.

Карбонокераміческіе гальма M.

Показник «0-100 км / год» має велике значення, однак ще більш важливий показник «100-0 км / год». Карбонокераміческіе гальма M, спеціально розроблені BMW M GmbH, забезпечують надійну підтримку при динамічному водінні.

Завдяки чітко заданому центру тиску забезпечується точне застосування гальмівного зусилля. Карбонокераміческіе гальма M гарантують максимальну ефективність гальмування незалежно від температури.

Карбонокераміческіе гальма M в новому BMW M5 беруть активну участь у поліпшенні динамічних характеристик: завдяки легкості конструкції цих гальм зменшується величина безпружинних мас автомобіля. У результаті досягається максимальна ефективність гальмування в будь-яку погоду і на будь-якій поверхні. До Ваших послуг найкращі показники керованості і маневреності.

Активний диференціал M.

Покращена тяга і підвищена стійкість на поворотах, а також на снігу, гравії і льоду. Активний диференціал М забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою і підтримує динамічні якості заднього приводу при прискоренні на виході з повороту і при маневруванні на слизьких поверхнях.

Активний диференціал M забезпечує точну керованість навіть при вкрай високому бічному прискоренні, а також на нерівних поверхнях. Активна система підключена до системи динамічного контролю курсової стійкості DSC за допомогою електронного елементу управління і здійснює превентивних інтелектуальне блокування абсолютно незалежно від відмінностей в швидкостях обертання правого і лівого заднього колеса. Результатом оптимального розподілу тягового зусилля стає оптимальне зчеплення коліс з дорогою, покращена керованість, а також підвищена маневреність.

Система M Servotronic.

Кожен поворот по-своєму привабливий. Це особливо справедливо, якщо Ви керуєте автомобілем, оснащеним системою рульового управління M Servotronic. Інтелектуальна система динамічно адаптує коефіцієнт посилення і ступінь опору обертанню рульового колеса відповідно до поточної швидкістю.

Новий BMW M5 точно виконує команди водія на будь-якій швидкості. На високих швидкостях підсилювач рульового управління забезпечує більший опір обертанню рульового колеса. При русі з низькою швидкістю, при проходженні поворотів, а також при парковці величина опору керма автоматично знижується, забезпечуючи більш високу плавність. З ростом швидкості величина допоміжного зусилля безперервно контролюється і поступово знижується, що забезпечує безпосередній контакт з дорогою.

У пакет Competition Package включена система M Servotronic, адаптована до більш високої потужності і більш жорсткого спортивного шасі. За рахунок модифікованого рульового механізму система виконує команди водія ще більш точно. Це дозволяє отримати найкращі характеристики автомобіля і робить атмосферу гоночного спорту ще більш реалістичною.

Шасі М.

Новий BMW M5 Відповідне суворим вимогам динаміки, маневреності і точності, високоефективна підвіска M складної конструкції дозволяє повністю розкрити колосальний потенціал автомобіля на будь-якій дорозі.

У чудовий показник розгону також вносить свій внесок активний диференціал M заднього моста. Три режими регулювання жорсткості амортизаторів - Normal, Sport і Sport Plus - дозволяють налаштувати параметри підвіски у відповідності з Вашими вимогами. Клавіші M Drive на кермовому колесі запрограмовані на зміни властивостей автомобіля, відповідні спортивному або ж спокійного стилю водіння. Одна з таких конфігурацій - режим M Dynamic Mode, що забезпечує особливо достовірні відчуття від водіння з максимальною динамікою в поперечному і поздовжньому напрямках. Режим впливає на роботу системи динамічного контролю курсової стійкості, яка у разі активації даного режиму здійснює стабілізацію лише в надзвичайних ситуаціях.

З пакетом Competition Package підвіска BMW M5 Седан стає ще більш безкомпромісною. Коефіцієнти жорсткості пружин зростають, параметри амортизації та стабілізації відповідним чином змінюються. Налаштування системи динамічного регулювання жорсткості амортизації адаптується відповідно приросту динаміки, характеристики в режимі M Dynamic Mode (MDM) стають ще більш «гострими». Результат - неперевершені спортивні якості автомобіля.