Спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення.
Спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення і системою Servotronic забезпечує високу маневреність та інформативність без надмірного «обважнення» керма. Система реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля.


Це дозволяє керувати автомобілем при значних кутах повороту легким рухом керма. Таким чином поліпшуються маневреність і керованість при проходженні крутих поворотів, русі по вузьких дорогах або виконанні різких маневрів у спортивному режимі водіння. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту автомобіля система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.


8-ступінчаста спортивна КПП Steptronic з перемикачами передач.
8-ступінчаста спортивна КПП Steptronic адаптується до будь-якого стилю водіння. Вона ідеально підходить як для комфортної подорожі, так і для вкрай динамічної їзди.
Крім автоматичного перемикання передач, вона, зрозуміло, дозволяє перемикати передачі вручну в будь-який момент за допомогою укороченого важеля селектора або перемикачів на рульовому колесі.
У спортивному режимі перемикання передач налаштоване таким чином, щоб забезпечувати максимальну потужність. Вивірена регулювання восьми передач оптимізує розгін, а двигун постійно забезпечує рівень потужності, що гарантує найкраще поєднання динаміки і економічності. Максимальний розгін досягається за рахунок системи управління швидким стартом (Launch Control), автоматично переключающей передачі для використання оптимального діапазону оборотів двигуна.

При русіна високих швидкостях додаткова восьма передача дозволяє зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму. Чималу роль у цьому процесі відіграє нова високоефективна муфта гідротрансформатора. 8-ступінчаста спортивна КПП Steptronic забезпечує максимальну ефективність і неймовірно плавне перемикання передач.

Performance Control.
При поворотах система Performance Control розподіляє потужність двигуна і гальмівне зусилля на окремі колеса.

При виконанні поворотів зовнішні колеса проходять більшу відстань, ніж внутрішні, і система BMW Performance Control компенсує цю різницю, розподіляючи потужність двигуна і застосовуючи різні гальмівні зусилля: на зовнішні колеса передається більше потужності, ніж на внутрішні, завдяки чому всі колеса зберігають максимальну ступінь зчеплення з поверхнею. Це означає, що автомобіль проходить повороти практично самостійно, забезпечуючи водієві підвищену безпеку і комфорт.


Шасі.
Спеціально налаштоване для BMW X4 шасі вражає чудовою стійкістю, чудовою керованістю і маневреністю. Воно забезпечує повний комфорт у будь-якій ситуації.

Система регулювання жорсткості підвіски з режимами Comfort, Sport і Sport + дозволяє вибрати відповідні характеристики амортизаторів. Велика ширина колії BMW X4 і п'ятиважельна задня вісь дозволяють проходити повороти на високій швидкості з мінімальним креном.
Система регулювання жорсткості дає можливість ідеально відрегулювати амортизатори відповідно до будь умовами водіння, підвищуючи комфорт і покращуючи динамічні характеристики. Крім стандартного режиму Comfort, що зводить до мінімуму поштовхи і інші небажані руху автомобіля, присутні два інших режиму: Sport і Sport +. У цих режимах ступінь жорсткості амортизаторів автоматично підвищується, що робить можливим більш динамічний стиль водіння.

BMW xDrive.
Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується навіть до самих складних умов, забезпечуючи чудове зчеплення коліс з поверхнею.
Завдяки системі xDrive і системі динамічного контролю курсової стійкості (DSC) автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Реагуючи за частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з дорогою. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу (якісне зчеплення з поверхнею, курсова стійкість і безпеку) з класичною маневреністю BMW.

Навіть у найважчих ситуаціях система xDrive завжди покаже загальну картину. При русі по пересіченій місцевості водій отримує інформацію, що стосується їзди по бездоріжжю, як з приладової панелі, так і з центрального дисплея управління. Крім легко читаного компаса для орієнтування (тільки спільно з навігаційною системою), відображаються подовжній і поперечний нахил автомобіля і поточний кут повороту коліс, причому не тільки в чисельному вигляді, а й у вигляді тривимірного графічного зображення самого автомобіля.

Система управління режимами водіння.
Система управління режимами водіння дозволяє водієві вибрати один із доступних режимів - Comfort (стандартні настройки двигуна і трансмісії), ECO PRO (орієнтований на підвищення економічності) і Sport (забезпечує максимальну динамічність водіння).
Економічний режим ECO PRO інтелектуально адаптує відгук педалі газу і характеристики трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря.

Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Додатковий ступінь економії забезпечує функція руху накатом (тільки при використанні КПП Steptronic), а також функції «Прогнозується асистент» і «Маршрут ECO PRO» (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional). «Прогнозується асистент», користуючись навігаційною системою, оцінює ситуацію на дорогах і заздалегідь надає відповідні рекомендації. Наприклад, якщо за наступним поворотом вас чекає обмеження швидкості, система рекомендує знизити швидкість перед початком повороту.
Функція «Маршрут ECO PRO» також підвищує паливну економічність. З її допомогою генерується маршрут, оптимізований з погляду економічності з урахуванням завантаженості доріг, індивідуальних особливостей манери водіння, а також місцевих умов. Функція руху накатом забезпечує рух автомобіля за інерцією, якщо на швидкості до 160 км / год водій знімає ногу з педалі газу, не натискаючи при цьому педаль гальма. У режимі Sport автомобіль відрізняється підвищеною точністю реакцій, що ідеально для найбільш динамічного стилю водіння.
Цей режим виводить динаміку на новий рівень. Якщо в системі управління режимами водіння включений режим Sport, двигун і підвіска BMW реагують ще стрімкіше, забезпечуючи більш динамічну їзду.
Режим Sport активується за допомогою розташованого на центральній консолі перемикача режимів водіння. При цьому задіюються попередньо встановлені установки двигуна і підвіски, які залежно від оснащення автомобіля дозволяють домогтися значно більшої динамічності, ніж стандартні налаштування. Наприклад, істотно зростає чуйність реакцій двигуна. В автомобілях з коробкою передач Steptronic алгоритми перемикання передач набувають помітну спортивну забарвлення. У режимі Sport на центральному дисплеї відображаються поточні показники потужності в кВт та крутного моменту в Нм. Ця функція пропонується тільки в комплекті з навігаційною системою Professional.
При наявності адаптивної підвіски параметри шасі забезпечують підвищену маневреність. Якщо автомобіль BMW оснащений спортивним рульовим управлінням зі змінним ступенем посилення, то ступінь посилення знижується, що покращує зворотний зв'язок.