BMW X6 M50d.
Інженери BMW M втілили свій унікальний досвід в моделі BMW X6 M50d з фірмовими точно налаштованим системами трансмісії, підвіски і рульового управління. Результат - автомобіль з унікальним поєднанням динамічності і паливної економічності, а також успадкованим від моделей М спортивним характером.



Новий рядний шестициліндровий дизельний двигун M Performance TwinPower Turbo споживає всього 7,7 л / 100 км при викиді CO2 2004 г / км. Ці характеристики здаються ще більш разючими, якщо врахувати значну міць двигуна: розвиваючи крутний момент до 740 Hм, двигун легко розганяє BMW X5 M50d з місця до 100 км / год за 5,4 секунди. Таке поєднання динамічності і паливної економічності унікально для автомобілів класу, до якого належить BMW X6.

Рекуперація енергії гальмування.

У минулому гальмування неминуче супроводжувалося втратою енергії. Технологія рекуперації енергії гальмування поклала цьому кінець: тепер енергія гальмування використовується для зарядки акумулятора.

Як тільки водій перестає натискати на педаль газу, включається генератор, що перетворює надлишок кінетичної енергії в електрику. Після повної зарядки акумулятора генератор відключається від двигуна. Це дозволяє зменшити навантаження на двигун і обсяг токсичних викидів. Разом з тим, зниження витрати палива на увазі більшу кількість потужності для розгону.

Шини із зниженим опором коченню.




Звичайні шини постійно деформуються, що тягне за собою додаткову витрату енергії і, як наслідок, палива.
Для виготовлення протекторів і бічних секцій шин зі зниженим опором коченню використовуються спеціальні матеріали, що дозволяють знизити ступінь деформації шин, і, як наслідок, витрата палива - як при русі по прямій, так і в поворотах.

Система управління забором повітря.

Покращена аеродинаміка і короткі фази холодного пуску: вентиляційні отвори між подвійними гратами радіатора і радіатором зменшують витрату палива і рівень вихлопів, як тільки ви рушаєте з місця.
Зазвичай вентиляційні отвори залишаються закритими і направляють потік повітря навколо радіатора для поліпшення аеродинаміки. Коли радіатор не використовується, система управління двигуном відкриває їх.



Вентиляційні отвори закриті і при холодному пуску. Масло в двигуні і каталітичні нейтралізатори досягають робочої температури швидше, і топлоповітряна суміш згорає більш ефективно, що дозволяє зберегти двигун і істотно зменшити обсяг і токсичність вихлопних газів.
Дана система не може бути встановлена в поєднанні з системою активного рульового управління, тягово-зчіпним пристроєм і системою управління підвіскою Adaptive Drive.


Восьмиступінчаста коробка передач Steptronic Sport.

Найкомфортніший спосіб економії: коробка передач Steptronic Sport не тільки м'яко перемикається і зменшує шуми на високій швидкості - вона значно знижує витрату палива.
Помітити це можна тільки на тахометрі: так швидко і зручно перемикається опціональна коробка передач Steptronic Sport. Передавальні числа підібрані таким чином, що при перемиканні, наприклад, з третьої на четверту передачу частота обертання колінчастого вала змінюється лише незначно, і сам процес перемикання практично невідчутний. При цьому число оборотів двигуна завжди підтримується в такому діапазоні, щоб найбільш оптимальним чином задіяти його потенціал потужності й ефективності.


Восьма передача зменшує число обертів при русі з високою швидкістю, завдяки чому знижуються витрата палива і рівень шуму. В системі застосовується більш ефективна гідротрансформаторна муфта нової конструкції, діюча навіть в ручному режимі перемикання передач.