BMW M550d xDrive.

Інженери BMW M втілили свій унікальний досвід в моделі BMW M550d xDrive з ексклюзивними, точно налаштованим системами трансмісії, підвіски і рульового управління. Результат - автомобіль, який пропонує чудове поєднання безкомпромісної динамічності, комфорту і повсякденному практичності.

dynamics-M550dxDrive-02.jpg

Ефектні елементи зовнішнього і внутрішнього дизайну підкреслюють спортивний характер автомобіля, виділяючи його серед інших моделей BMW 5 серії Турінг, - в кращих традиціях M.
Гени M, успадковані моделлю BMW M550d xDrive, створюють відчуття динамічної переваги вже при першому погляді на автомобіль. Спортивність дизайну підкреслює цілий ряд оригінальних і ексклюзивних деталей.

dynamics-M550dxDrive-01.jpg
Навіть на відстані модель BMW M550d xDrive відрізняється від інших. Спеціально розроблена обробка 20-дюймових легкосплавних колісних дисків, що входять в додаткову комплектацію (продукт з лінійки BMW Individual), робить автомобіль помітним на дорозі. Унікальні повітрозабірники в широкому передньому спойлері не лише додають зухвалості зовнішньому вигляду автомобіля, але також покращують охолодження двигуна і гальм. Притягають погляд спортивні кришки зовнішніх дзеркал в колірному виконанні Ferric Grey (металік) готові зустріти опір самого сильного зустрічного вітру.

dynamics-M550dxDrive-03.jpg

Гени M створюють унікальну атмосферу всередині салону BMW 5 серії Турінг: симбіоз спортивності і елегантності формує неповторний антураж салону BMW 550d xDrive.
Салон звертає на себе увагу, як тільки ви відкриваєте двері водія, - обробку дверного порога прикрашає напис M550d. Ця деталь передає ексклюзивність автомобілів BMW M, яка знаходить своє втілення у високоякісних матеріалах обробки салону - і справжньому захваті, який відчуває водій. Шкіряне рульове колесо M створює унікальні відчуття контролю над автомобілем, забезпечуючи абсолютну керованість і бездоганну точність у будь-якій ситуації. Інтегровані перемикачі передач дозволяють швидше і комфортніше міняти передачі, посилюючи задоволення від водіння.

dynamics-M550dxDrive-04.jpg

Любителі екстремального проходження поворотів оцінять ідеальну ергономіку спортивних сидінь M, виготовлених немов за міркою і забезпечують бездоганну стійкість, а вишукана м'яка оббивка з текстилю Alcantara створює відчуття комфорту. Логотипи M на приладовій панелі і важелі перемикання передач - ще один спортивний дизайнерський штрих. Декоративні вставки з шліфованого алюмінію Aluminium Hexagon надають салону елегантність, яку підкреслює розкішна стельова оббивка BMW Individual в антрацитному виконанні.

Шасі.

Ви відразу ж відчуєте задоволення від водіння і спортивний характер автомобіля - шасі BMW 5 серії Турінг передає все це з поверхні дороги безпосередньо на рульове колесо, гарантуючи при цьому безпеку і максимальну ступінь комфорту.
Крім того, шасі повністю відповідає ряду вимог - пружність і комфортність, динамічність і безпеку. Це стало можливим завдяки розподілу маси між осями в співвідношенні 50:50 і бездоганно злагодженій роботі компонентів.
Інтегральна алюмінієва конструкція задньої осі ізолює від двигуна створювану дорогою вібрацію і забезпечує більш якісну передачу потужності, а також підвищену ступінь комфорту. Цей показник може бути додатково поліпшений за допомогою опціональною інтегральної системи активного рульового управління. Двошарнірна задня вісь забезпечує хороше зчеплення коліс з дорогою. Алюмінієва конструкція усуває надмірну вагу, одночасно збільшуючи міцність, а у разі зіткнення гасить силу удару для забезпечення максимального захисту пасажирів. Спортивні маневри можуть легко виконуватися в будь-якій дорожній ситуації без зайвого струшування пасажирів.

dynamics-chassis-01.jpg


Самовирівнююча підвіска (стандартне обладнання для BMW 5 серії Турінг) компенсує різницю висот передньої і задньої осей за допомогою пневматичної системи. Датчики задніх коліс вимірюють відстань між кузовом і дорогою. З урахуванням навантаження і режиму руху об'єм повітря в пневматичних пружинах автоматично регулюється для постійної підтримки оптимальної довжини ходу пружин. Це забезпечує високу ступінь маневреності та безпеки навіть при значному навантаженні.
Нерівні дороги, вибоїни, бруківка або бездоганний асфальт - завдяки системі динамічного регулювання жорсткості підвіски тепер є шасі для будь-якої дороги і будь-якого стилю водіння. Крім стандартного режиму Comfort, амортизатори можна перевести в режим Comfort + (не пропонується для BMW M550d xDrive), що забезпечує підвищену комфортність і мінімум пробоїв підвіски на нерівних поверхнях.
Опціональная система Adaptive Drive поєднує в собі функції системи динамічного регулювання жорсткості підвіски і системи активного придушення крену кузова Dynamic Drive. Датчики у вашому BMW безперервно стежать за швидкістю руху, положенням рульового колеса, а також відстежують діючі на шасі сили, що викликають коливання щодо поздовжньої і вертикальної осей кузова. Аналізуючи ці дані, система миттєво коригує параметри стабілізаторів і амортизаторів. Це поліпшує керованість, скорочує гальмівний шлях і підвищує комфортність ходу автомобіля.

BMW xDrive.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до найскладнішим умовам, завжди забезпечуючи чудову якість зчеплення коліс з поверхнею. Завдяки системам xDrive і DSC ваш автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість.


dynamics-xDrive-01.jpg


Реагуючи за частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з поверхнею. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу (якісне зчеплення з поверхнею, курсова стійкість і безпеку) з класичною маневреністю BMW.


Інтегральна система активного рульового управління.

Інтегральна система активного рульового управління для задньопривідних автомобілів поєднує в собі пасивне керування положенням задніх коліс і змінне передавальне відношення рульового механізму передньої осі.

dynamics-integral_active_steering-01.jpg


При повороті на швидкості до 60 км / год задні колеса повертаються в напрямку, протилежному напрямку передніх коліс. За рахунок цього колісна база автомобіля коротшає, що підвищує його маневреність. При повороті на швидкості від 60 км / год задні колеса повертаються в напрямку, що збігається з напрямком передніх коліс. У цьому випадку колісна база автомобіля подовжується, що підвищує курсову стійкість і комфортність, особливо при різкому перестроюванні.

Система управління режимами водіння.

Система управління режимами водіння дозволяє вибрати бажаний режим за допомогою клавіші на центральній консолі.
З режиму Comfort зі стандартними настройками двигуна і трансмісії можна перейти в економічний режим ECO PRO або режим Sport, який зробить водіння ще більш динамічним. Активний режим відображається приладової панелі під циферблатом тахометра.
Економічний режим ECO PRO інтелектуальним чином адаптує характеристичні криві акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря. Підказки ECO PRO допомагають оптимізувати манеру водіння. Функція відображення бонусного запасу ходу дозволяє дізнатися, на скільки кілометрів збільшився запас ходу завдяки оптимізації витрати палива в режимі ECO PRO.
Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Підсумкова величина економії залежить від індивідуальних особливостей водіння. Ще на 5% витрати палива можна знизити за рахунок функції руху накатом, проактивним системи допомоги водієві і функції маршруту ECO PRO. Дані функції і системи пропонуються в поєднанні з автоматичною коробкою передач і навігаційною системою Professional. Потенційна величина економії палива отримана за результатами внутрішніх досліджень.
Працюючи спільно з навігаційною системою Professional останнього покоління, проактивна система допомоги водієві передбачає майбутні умови руху і видає рекомендації задовго до фактичного настання передвіщеної ситуації. Якщо ви наближаєтеся до населеного пункту або ж за наступним поворотом вводиться швидкісне обмеження, система рекомендує знизити швидкість, щоб забезпечити максимальну економічність при зміні швидкісного режиму.

dynamics-driving_experience_control-01.jpg


Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з погляду паливної економічності. При розрахунку враховується завантаженість доріг, стиль водіння і місцеві умови. Система повідомляє потенційну величину економії, дозволяючи прийняти рішення про те, чи варто слідувати даної рекомендації.
Функція руху накатом (тільки для автомобілів з АКПП) забезпечує вільний рух автомобіля за інерцією і вступає в дію на швидкостях до 160 км / год, коли водій відпускає педаль акселератора і не задіює при цьому педаль гальма (якщо в цей момент не проводиться адаптація швидкості проактивного системою допомоги водієві з метою зниження витрати палива).
На відміну від решти режимів в режимі Sport автомобіль, навпаки, відрізняється підвищеною точністю реакцій і дозволяє реалізувати більш динамічний стиль водіння. У цьому режимі параметри двигуна і підвіски мають набагато більш виражену спортивну спрямованість у порівнянні зі стандартними значеннями. Наприклад, істотно зростає чуйність реакцій двигуна. В автомобілях з автоматичною коробкою передач алгоритми набувають помітну спортивну забарвлення. При наявності адаптивної підвіски параметри шасі в режимі Sport забезпечують підвищену маневреність. Система рульового управління Servotronic і система спортивного рульового керування зі змінним посиленням зменшують величину допоміжного зусилля.


8-ступінчаста АКПП.

dynamics-dynamic_damping_control-01.jpg

 

8-ступінчаста автоматична коробка передач значно підвищує зручність водіння і перемикання передач за рахунок швидкої зміни числа обертів двигуна і мінімальної тривалості перемикань. Коробка передач об'єднує чудовий комфорт і яскраву динаміку з підвищеною паливною економічністю. Передбачена можливість ручного перемикання передач за допомогою важеля селектора.