BMW 520d.

При обсязі 2,0 л чотирициліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo моделі BMW 520d розвиває виняткову потужність 135 кВт (184 л. С.). Поєднання системи прямого вприскування CommonRail і турбокомпресора із змінною геометрією турбіни забезпечує максимальну швидкість в межах 224-227 км / год і розгін від 0 до 100 км / год за 8,2-8,3 с (xDrive: 8,4 с). Двигун розвиває максимальний крутний момент 380 Н • м, доступний в діапазоні 1750-2750 об / хв. Автомобіль демонструє високу економічність, витрачаючи від 5,3 до 4,9 л палива на 100 км пробігу (xDrive: 5,6-5,2 л). Обсяг викиду CO2 при цьому становить від 139 до 129 г / км (xDrive: 148-138 г / км).

Режим ECO PRO.

Як тільки ви активуєте режим ECO PRO, параметри різних систем автомобіля відповідним чином змінюються з метою забезпечення підвищеної економічності і (залежно від особливостей вашого стилю водіння) дозволяють заощадити до 20% палива, про що свідчать результати випробувань, що проводилися компанією BMW.


efficiency-ECO_PRO_tip-en-02.jpg

Додаткові функції руху накатом (тільки для автомобілів з АКПП), система допомоги водієві  ECO PRO (дві останні функції доступні тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional) дозволяють знизити витрату палива ще на 5%. Даний режим оптимізує відгук педалі газу і КПП, моменти перемикання передач, а також інтелектуально управляє параметрами обігріву та кондиціонування повітря. На дисплеї управління відображається інформація про те, які функції Efficient Dynamics зараз забезпечують економію палива. Ви також будете отримувати підказки системи ECO PRO про дії в поточній ситуації, що дозволить вам добитися ще більшої економічності.

efficiency-ECO_PRO_Mode-en-03.jpg

Ще одна особливість режиму ECO PRO Mode - функція руху накатом, доступна для автомобілів з автоматичною коробкою передач. Якщо на швидкості 50-160 км / год водій відпускає педаль акселератора і при цьому не задіє педаль гальма, система від'єднує двигун від трансмісії, в результаті чого автомобіль вільно рухається по інерції без участі двигуна.
Найінноваційнішою особливістю режиму ECO PRO є проактивна система допомоги водієві, яка працює спільно з навігаційною системою Professional. На основі навігаційних даних ця система виявляє повороти, населені пункти, перехрестя з круговим рухом, T-подібні перехрестя і виїзди з автомагістралей на маршруті руху і може давати вам підказки, щоб ви могли заздалегідь знизити швидкість. Проактивний система допомоги водієві також ефективно управляє функцією руху накатом.


efficiency-ECO_PRO_Mode-en-01.jpg


Режим ECO PRO також включає маршрут ECO PRO, який у взаємодії з навігаційною системою Professional нового покоління враховує різні параметри, такі як індивідуальний стиль водіння, поточну дорожньо-транспортну обстановку та дорожні умови, для розрахунку найбільш економічного маршруту. Бортовий комп'ютер показує бонусні кілометри або, іншими словами, кількість додаткових кілометрів, які можна проїхати за рахунок палива, зекономленого завдяки режиму ECO PRO.

Рекуперація енергії гальмування.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або припинення прискорення, перетворюючи її в електрику.Потім за рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW Efficient Dynamics.

Аеродинаміка.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW Efficient Dynamics. Оптимізовані передній фартух і днище кузова відрізняються інноваційними рішеннями, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива.

efficiency-aerodynamics-01.jpg

Передня частина кузова, включаючи фартух нової конструкції, є втіленням філософії BMW EfficientDynamics. Оптимізовані охолоджуючі повітрозабірники сприяють поліпшенню аеродинамічних характеристик, знижуючи повітряний опір. Те ж відноситься до колісних арок, конструкція яких ефективно перешкоджає утворенню завихрень.
Плоска захист днища кузова і моторного відсіку також істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Новий захист вкрай ефективна не тільки з точки зору аеродинаміки - вона також підвищує якість шумоізоляції і захисту від корозії.

Функція Auto Start Stop.

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху.
Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля ( в автомобілях з автоматичною коробкою передач).


efficiency-auto-start-stop-function-en-01.jpg


Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки ви включите передачу (ручна коробка передач) або приберете ногу з педалі гальма (автоматична коробка передач), двигун миттєво запуститься, дозволяючи без зволікання продовжити рух.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на ваш комфорт і безпеку, так як вона не активується у випадку, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. Центральний блок керування дозволяє при необхідності запустити двигун - навіть під час зупинки. Наприклад, якщо автомобіль котиться вперед або при запотіванні вітрового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.