Підвіска.

Роботу підвіски BMW 5 серії Гран Туризмо Ви відразу ж відчуєте з того, з якою точністю Ваші рухи рульовим колесом переносяться на дорожнє полотно - при цьому вона забезпечує найвищий рівень безпеки та комфорту.
При цьому вона чудово виконує різні вимоги: вона в однаковій мірі комфортна, динамічна і безпечна. Такий результат досягається завдяки розфасовці по осях в співвідношенні 50:50 і ідеальної налаштуванні компонентів.
Алюмінієва інтегральна задня підвіска звільняє трансмісію від вібрацій, викликаних нерівностями дорожнього полотна, така конструкція забезпечує оптимальну передачу крутного моменту на дорогу і підвищений комфорт. Ще більше комфорту можна отримати за допомогою опціонального інтегрального активного рульового управління. Передня підвіска зі здвоєними поперечними важелями гарантує оптимальне зчеплення коліс з дорогою. Вона також виготовлена ​​знижуючу масу автомобіля алюмінію, але розташовує при цьому високим ступенем жорсткості. Це підвищує пасивну безпеку і гарантує найвищий комфорт навіть при спортивному водінні.

dynamics-chassis-01.jpg


При високій завантаженні автомобіля серійна система регулювання рівня кузова на BMW 5 серії Гран Туризмо за допомогою пневмопідвіски компенсує різницю у висоті кузова між передньою і задньою осями. Для цього спеціальні датчики на задніх колесах вимірюють відстань між кузовом і дорожнім полотном. Залежно від завантаження автомобіля і дорожньої ситуації система постійно встановлює оптимальний хід підвіски. Таким чином, навіть при їзді з великою кількістю багажу Вам гарантовані приголомшлива маневреність і висока безпека.
Завдяки опціональної системі регулювання жорсткості амортизаторів характеристика демпфірування може бути додатково адаптована до відповідної дорожньої ситуації. Поряд зі стандартною налаштуванням Comfort Ви можете налаштувати амортизатори на максимальний комфорт, активувавши режим Comfort + - і таким чином звести до мінімуму неприємну розгойдування кузова на нерівній дорозі.
Опціональна система Adaptive Drive об'єднує систему динамічного регулювання амортизаторів з активною підвіскою Dynamic Drive. Спеціальні датчики безупинно вимірюють швидкість, кут повороту рульового колеса, а також поперечне і поздовжнє прискорення автомобіля. На підставі отриманих даних вона підлаштовує стабілізатори та амортизатори. Це забезпечує більш точну керованість, коротший гальмівний шлях і підвищений їздовий комфорт.

Інтегральне активне рульове управління.

Інтегральне активне рульове управління для автомобілів із заднім приводом об'єднує задні обертаючі колеса із змінним передавальним відношенням рульового керування на передній осі.


dynamics-integral_active.jpg


На швидкості менше 60 км / год передні і задні колеса повертаються в протилежному напрямку, щоб зменшити радіус повороту і підвищити маневреність автомобіля завдяки ефекту більш короткої бази. На швидкості більше 60 км / год передні і задні колеса повертаються в одному напрямку, в результаті чого створюється ефект більш довгої колісної бази. Це підвищує стійкість і комфорт - особливо при швидкому і різкому перестроюванні.


BMW xDrive.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується до складних дорожніх умов, забезпечуючи при цьому підвищене зчеплення з дорогою. Система xDrive і система динамічного контролю курсової стійкості (DSC) гарантують Вашому автомобілю відмінну стабільність і курсову стійкість.

dynamics-xDrive-01.jpg


Система xDrive в частки секунди розподіляє приводне зусилля між обома осями для оптимального зчеплення з дорожнім полотном. Таким чином, система xDrive об'єднує такі переваги повного приводу, як тяга, стійкість і безпеку, з типовою для BMW маневреністю.


Перемикач режимів руху.

Перемикач режимів руху пропонує Вам вибір: за допомогою кнопки на центральній консолі Ви можете активувати відповідний режим.
Перейдіть з режиму Comfort зі стандартними настройками двигуна і трансмісії в орієнтований на ефективність режим ECO PRO або режим Sport, який підвищує динаміку автомобіля. Обрані в справжній момент настройки відображаються на дисплеї під тахометром.
Режим ECO PRO, мета якого полягає в економії палива, відповідним чином адаптує характеристику роботи педалі акселератора, коробки передач та системи опалення / кондиціонування повітря. Підказки ECO PRO допомагають оптимізувати власний стиль водіння, в той час як індикатор бонусного запасу ходу інформує водія про те, скільки додаткових кілометрів можна проїхати завдяки активації режиму ECO PRO.
Залежно від індивідуального стилю водіння режим ECO PRO забезпечує зниження витрати палива аж до 20 відсотків. Ще 5 відсотків палива дозволяють заощадити такі додаткові функції, як інтелектуальний режим руху накатом, функція розрахунку оптимального маршруту і функція ECO PRO Route, які працюють у поєднанні з автоматичною коробкою передач і навігаційною системою Professional. Розрахункова економія палива визначена в ході внутрішніх досліджень BMW.

dynamics-driving_experience_control.jpg


Функція розрахунку оптимального маршруту, що працює в поєднанні з навігаційною системою останнього покоління, оцінює місцеві особливості руху і виводить задовго до того, як Ви розпізнаєте ситуацію, відповідні ради по об'їзду. Якщо за наступним поворотом знаходиться населений пункт або діє обмеження швидкості, то система ще до повороту порекомендує Вам прибрати ногу з педалі акселератора, щоб оптимальним чином підлаштувати швидкість руху.
Додаткове зниження витрати палива також забезпечує функція ECO PRO Route. яка у поєднанні з навігаційною системою Professional на підставі таких параметрів, як індивідуальний стиль водіння, актуальна дорожня ситуація і стан дорожнього щільна, розраховує найефективніший маршрут. Слідувати чи даної рекомендації, Ви можете самостійно вирішити на основі відображуваного потенціалу економії.
Завдяки інтелектуальній функції руху накатом (тільки в поєднанні з автоматичною коробкою передач) автомобіль на швидкості до 160 км / год переходить в режим руху накатом, якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора і при цьому не гальмує, а функція розрахунку оптимального маршруту не розпізнає необхідність у ефективної адаптації швидкості. У режимі Sport автомобіль, навпаки, реагує більш спонтанно і дозволяє їхати в більш спортивному стилі.
У цьому режимі активується запрограмовані настройки, які в порівнянні з базовими установками орієнтують роботу систем приводу і ходової частини на підвищену динаміку. Двигун відгукується ще більш спонтанно. У комбінації з восьмиступінчастою коробкою передач Steptronic Sport моменти перемикання передач набувають чітко виражений спортивний характер. При наявності на автомобілі адаптивної підвіски ходова частина забезпечує підвищену маневреність. Якщо автомобіль укомплектований рульовим управлінням із змінним передавальним відношенням, то зусилля на кермі знижується для більш точного керування автомобілем.


Восьмиступінчаста коробка передач Steptronic.

Восьмиступінчаста коробка передач дозволяє помітно збільшити комфорт при перемиканні швидкостей і керуванні автомобілем завдяки збільшеній частоті обертання двигуна і зменшеному часу перемикання.

dynamics-8-speed.jpg
У результаті максимальний комфорт поєднується з приголомшливою динамікою і зниженим витратою палива. Передачі також можна перемикати вручну за допомогою селектора.