Аеродинаміка.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. Оптимізовані передній фартух і днище кузова відрізняються інноваційними рішеннями, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива.

Передній фартух являє собою виразний елемент дизайну, який втілює в собі філософію BMW EfficientDynamics. Інтегрована повітряна завіса направляє повітряний потік уздовж передніх колісних арок через два вертикальних повітрозабірника. Прискорюючись, цей потік формує «завісу» навколо зовнішніх кромок коліс. Також тут є аеродинамічний повітропровід, який виводить повітряний потік до передніх коліс. Ці інноваційні технології BMW EfficientDynamics дозволяють зменшити турбулентність і аеродинамічний опір, що в свою чергу призводить до значного зниження витрати палива.

Плоска захист днища кузова і моторного відсіку також істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки - вони також сприяють кращої шумоізоляції і підвищують захист від корозії.

Режим ECO PRO.

Як тільки Ви активуєте режим ECO PRO, параметри різних систем автомобіля відповідним чином змінюються з метою забезпечення підвищеної економічності і, залежно від особливостей Вашого стилю водіння, дозволяють заощадити до 20% палива, про що свідчать результати випробувань, що проводилися компанією BMW.

Цей режим оптимізує відгук педалі газу і КПП, моменти перемикання передач, а також інтелектуально управляє параметрами обігріву та кондиціонування повітря. На дисплеї управління відображається інформація про те, які функції BMW EfficientDynamics зараз забезпечують економію палива. Ви також будете отримувати підказки системи ECO PRO по діям в поточній ситуації, що дозволить Вам домогтися ще більшої економічності.

Найінноваційнішою особливістю режиму ECO PRO є система прогнозування, яка працює в поєднанні з навігаційною системою Professional. На основі даних системи навігації вона виявляє повороти, населені пункти, перехрестя з круговим рухом, T-подібні перехрестя і виїзди з автомагістралей на маршруті руху і може давати Вам підказки, щоб Ви могли заздалегідь знизити швидкість.

Режим ECO PRO також включає маршрут ECO PRO, який у взаємодії з навігаційною системою Professional нового покоління враховує різні параметри, такі як індивідуальний стиль водіння, поточну дорожньо-транспортну обстановку та дорожні умови, для розрахунку найбільш економічного маршруту. Бортовий комп'ютер показує бонусні кілометри або, іншими словами, кількість додаткових кілометрів, які можна проїхати за рахунок палива, зекономленого завдяки режиму ECO PRO.

Функція Auto Start Stop.

Завдяки функції Auto Start Stop Ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху.

Поки Ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля ( в автомобілях з автоматичною коробкою передач).

Коли функція Auto Start Stop активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки Ви включите передачу (ручна коробка передач) або приберете ногу з педалі гальма (автоматична коробка передач), двигун миттєво запускається, дозволяючи без зволікання продовжити рух.

Функція Auto Start Stop ніяк не впливає на Ваш комфорт і безпеку, так як вона не активується у випадку, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. Центральний блок керування дозволяє при необхідності запустити двигун, навіть під час зупинки. Наприклад, якщо автомобіль котиться вперед або при запотіванні вітрового скла. Функцію Auto Start Stop можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або припинення прискорення, перетворюючи її в електрику.

Потім за рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті Ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Індикатор перемикання передач.

Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї загоряються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент перемикання на вищу або нижчу передачу.

Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає поява підказки до моменту відновлення числа обертів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з індикатором перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Рульове управління з електропідсилювачем.

Управління з використання електропідсилювача забезпечує оптимальну зворотний зв'язок. Електропідсилювач менш чутливий до нерівностей дорожнього покриття, а активна стабілізація надійно гасить коливання.

Ви можете в будь-який момент зробити рульове управління більш чутливим за допомогою опціонального перемикача спортивного режиму.

На відміну від систем з традиційним підсилювачем рульового управління, в системі рульового управління з електропідсилювачем не застосовується гідравліка. Замість цього використовується інтелектуальне рішення на основі електродвигуна. Перевагою такої системи є те, що електродвигун працює тільки тоді, коли це дійсно необхідно, тобто при обертанні рульового колеса. При русі по прямій, яке за даними статистики займає 90% часу будь-якої поїздки, він не задіюється і не споживає енергію. У результаті застосування рульового управління з електропідсилювачем дозволяє знизити середня витрата палива приблизно на 0,3 л / 100 км у порівнянні з автомобілями, оснащеними гідропідсилювачем, що також робить помітний вплив на економічність. Відсутність гідравлічної рідини увазі також зменшення потреби в технічному обслуговуванні і негативного впливу на навколишнє середовище.



У деяких модифікаціях система рульового управління може оснащуватися системою Servotronic. Ця система постійно регулює параметри рульового управління з урахуванням швидкості руху автомобіля. Для цього вона розраховує необхідну зусилля залежно від поточної швидкості, а потім подає відповідне харчування на електродвигун підсилювача рульового управління. На низьких швидкостях, наприклад при русі по вузьких звивистих дорогах, для обертання рульового колеса потрібно мінімальне зусилля. У міру зростання швидкості ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити безпосередній контакт з дорогою і таким чином поліпшити курсову стійкість.