Адаптивна підвіска M.

Пропонована в якості додаткового обладнання адаптивна підвіска M додатково підсилює динамічні якості BMW 3 серії і дозволяє повною мірою розкрити візуальну ефектність автомобіля, при цьому автомобіль а ні скільки не втрачає в комфортності.
 

adaptive_m_suspension_01.jpg

Установка пропонованої в якості додаткового обладнання адаптивної підвіски M припускає зменшення дорожнього просвіту на десять міліметрів і наявність амортизаторів з електронним управлінням, що забезпечує поліпшення маневреності. Під час поїздки датчики безперервно збирають дані і контролюють клапани амортизаторів адаптивної підвіски М з урахуванням ситуації на дорозі і її стану. Індивідуальний контроль кожного колеса гарантує оптимальне зчеплення з дорогою в будь-який момент часу.
 

adaptive_m_suspension_02.jpg

Електронний блок управління обробляє інформацію про стан колеса, подовжньому і поперечному прискоренні автомобіля, його швидкості, а також про становище рульового колеса і на основі цих даних змінює параметри амортизаторів відповідно до стану дорожнього покриття та дорожньою ситуацією. Крім того, при бажанні підвищити комфорт або ж зробити спортивний характер автомобіля більш вираженим водій має можливість індивідуальної установки параметрів підвіски за допомогою системи управління режимами їзди.

Спортивний режим.

Досить вибрати потрібний режим. Вибір режиму Sports за допомогою системи управління режимом руху у вашому BMW 3 серії призводить до підвищення чуйності реакцій двигуна і поліпшенню динамічних характеристик автомобіля, що дозволяє реалізувати агресивно-спортивний стиль водіння.

chassis.jpg

Режим Sports активується за допомогою розташованих на центральній консолі клавіш системи управління режимами їзди, установлюваної в якості стандартного обладнання. За рахунок застосування попередньо визначену установку параметрів і з урахуванням переліку встановленого додаткового обладнання система приводу і підвіска набувають характеристики, значно ближчі до спортивних в порівнянні зі стандартним налаштуванням. Двигун стає більш «чуйним». Якщо автомобіль оснащений автоматичною коробкою передач, алгоритми перемикання набувають виражений спортивний ухил.
Якщо автомобіль оукомплектований адаптивною підвіскою M шасі отримує більш динамічну настройку. Якщо встановлена ​​система спортивного рульового управління, ступінь посилення знижується, що забезпечує більш безпосередній зворотний зв'язок.


Спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення.

Спортивна динаміка в поєднанні з максимальним комфортом: система спортивного рульового управління зі змінним ступенем посилення адаптує кут розташування передніх коліс до фактичних умов.
Величина ходу рульового колеса, необхідна при великих кутах повороту, знижується на 25 відсотків. Таким чином, парковка і повороти стають більш комфортними, оскільки в цих випадках водій докладає менше зусилля до рульового колеса.
При цьому поліпшуються характеристики керованості, наприклад, при необхідності здійснення різких обхідних маневрів.

variable_sport_steering.jpg

При менших кутах повороту (від 0 до 100 градусів) автомобіль чітко слідує заданому курсу і відрізняється високою стійкістю на прямих ділянках, демонструючи вражаючу точність рульового управління. У цьому випадку передавальне відношення рульового управління визначається виключно механічно допомогою регульованої передачі рульової рейки.

Шасі.

Чудовий комфорт в русі і одночасно максимальний ступінь керованості, маневреності і точності. Ці вимоги можуть здатися взаємовиключними. Однак шасі BMW 3 серії з легкістю дозволяє це протиріччя.
Важливу роль при цьому відіграє складна технологія шасі з двошарнірної підвіскою переднього моста з тягою стабілізатора і п'ятиважельною підвіскою заднього моста, які чудово вписуються в успішну концепцію з поздовжнім розташуванням двигуна, заднім приводом, збалансованим розподілом ваги між осями, стійким до скручують навантажень кузовом.

У BMW зробили ставку на легковагі компоненти шасі, складну і бездоганно відбудовану кінематику шасі в поєднанні з точною системою рульового управління, що працює незалежно від системи приводу, оскільки автомобіль є задньопривідним. Динамічний потенціал BMW 3 серії забезпечується багато в чому завдяки надсучасним системам управління.
Отримавши колісну базу в 2 810 міліметрів, передню і задню колії шириною відповідно 1543 і 1583 міліметра, BMW 3 серії став більший за свого попередника. Поєднання системи приводу, оптимізованої з погляду маси, і легковагої концепції кузова дозволяє отримати ідеальний розподіл маси між осями в співвідношенні 50:50. Це забезпечує максимальну динамічність і стійкість.