РежимECO PRO.

Режим ECO PRO допомагає водити особливо ефективно. Як тільки ви виберете режим водіння ECO PRO (стандартне обладнання), інтелектуальна система почне діяти і знизить витрата палива з урахуванням індивідуальних особливостей водіння.

eco_pro_mode_01.jpg

Режим ECO PRO орієнтує всі функції і системи на зниження витрати палива - оптимізуються параметри педалі акселератора і коробки передач, включаючи точки перемикання. Стратегія роботи системи опалення / клімат-контролю адаптується для забезпечення оптимальної витрати палива. На дисплеї управління можна бачити, наскільки ефективно режим ECO PRO забезпечує активне зниження витрати палива.

eco_pro_mode_02.jpg

Рекомендації режиму ECO PRO інформують вас про способи підвищення ефективності - наприклад, система може порекомендувати більш помірне прискорення. Використовувати або не використовувати ці можливості економії - вирішувати тільки водієві. Дотримуючись порад ECO PRO, можна заощадити до 20% * пального. Бортовий комп'ютер покаже вам величину економії, тобто кількість кілометрів, які можна проїхати на зекономленому паливі.
Якщо вам цікаво дізнатися, наскільки ефективно ваше водіння в режимі ECO PRO, досить поглянути на журнал витрати палива. На інформаційних дисплеях системи забезпечення ефективності також відображається інформація про те, які технологічні інновації використовуються зараз для підвищення ефективності. Таким чином, ви можете бачити, в які моменти діє система рекуперації енергії гальмування, а також відстежувати активність функції автоматичної зупинки і запуску двигуна.
 Розраховано на основі внутрішнього тестування BMW.

Функція Auto Start Stop.
Червоне світло світлофора, пробки, ремонтні роботи - кожен день ми стикаємося на дорозі з безліччю ситуацій, в яких двигуну доводиться працювати на холостому ходу, марно спалюючи паливо. Щоб уникнути зайвої витрати палива, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна (стандартне обладнання незалежно від двигуна і типу коробки передач) вимикає двигун, коли автомобіль зупиняється.

auto_start_stop_02.jpg

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна в BMW 3 серії відключає двигун в момент, коли автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (для ручної КПП) або натискає на гальмо (для АКПП). Це, однак, не призводить до зменшення безпеки або комфорту, оскільки інтелектуальне електронне управління вимикає двигун, тільки якщо його енергія не використовується іншими системами.

auto_start_stop_01.jpg

Так, двигун продовжує працювати до досягнення оптимальної експлуатаційної температури або заданого клімату в салоні. Щоб знову завести двигун, вимкнений функцією автоматичного відключення і запуску, досить відпустити педаль гальма або включити зчеплення - залежно від типу коробки передач. Двигун заведеться автоматично за частку секунди. У результаті досягається зменшення витрат палива та обсягу шкідливих викидів.

Рекуперація енергії гальмування.
До сьогоднішнього дня гальмування означало втрату енергії. Тепер завдяки технології рекуперації енергії гальмування ця проблема вирішена - при гальмуванні енергія відновлюється і здійснюється зарядка акумуляторної батареї.
Як тільки ви знімаєте ногу з педалі акселератора, маючи намір задіяти гальмо, починається зарядка акумуляторної батареї за рахунок вивільненої енергії. Це дозволяє знизити навантаження на двигун, обсяг шкідливих викидів і заощадити паливо.

brake_energy_regeneration.jpg

Цільове генерування електроенергії має і інша перевага - при максимально інтенсивному прискоренні двигун отримує в своє розпорядження тягове зусилля, яке в іншому випадку використовувалося б для зарядки акумуляторної батареї, як це відбувається в традиційних системах. Результатом застосування даної технології є не тільки економічність, але й додаткове задоволення від водіння.

Раціональна полегшена конструкція.
Менше вага, нижче витрата палива. Раціональна полегшена конструкція дозволяє знизити витрату палива і поліпшити динамічні характеристики. Блискучий приклад об'єднання динамічного і економічного водіння. Навіть у BMW 3 серії.
Створюючи автомобіль BMW, інженери застосовують безліч високотехнологічних матеріалів - легковагі матеріали, наприклад алюміній, в передній частині автомобіля і шасі, високоміцна сталь в конструкції кузова і надсучасні види пластику. Двигуни і компоненти системи приводу виконані із застосуванням високотехнологічних сплавів магнію.

lightweight_construction.jpg

Завдяки інтелектуальній легковагої конструкції ступінь зниження ваги може досягати 25%, що забезпечує чудову жорсткість кузова і високу пасивну безпеку водіїв і пасажирів автомобілів BMW. Крім того, завдяки такій конструкції поліпшуються динамічні характеристики за рахунок збалансованості розподілу маси між передньою і задньою осями.