Індикатор обмежень швидкості з індикатором заборони обгону.
Забезпечте собі безпеку - індикатор обмежень швидкості з індикатором заборони обгону покаже Вам чинне на даній ділянці дороги обмеження швидкості і заборона обгону, вивівши відповідну інформацію на панель приладів.

speed_limit_info_01.jpg

Спеціальна камера фіксує дорожні знаки. Отримана за допомогою камери інформація разом з інформацією навігаційної системи обробляється в модулі управління. У зв'язку з використанням інших компонентів, таких як датчик дощу, система допоможе Вам в різних умовах обмеження швидкості, наприклад, в дощову погоду або при наявності тимчасових обмежень.


Адаптивні передні фари.
Адаптивні поворотні фари з розподілом світла залежно від руху по місту або по швидкісній трасі, включаючи функцію освітлення поворотів, функцію неоосвітлювального дальнього світла з автоматичним перемиканням між ближнім і дальнім світлом, а також біксенонові фари забезпечать Вам оптимальне освітлення дорожнього полотна.

adapt_headlights_with_hba.jpg

Як тільки Ви повернете в темний час доби, поворотні фари забезпечать Вам гарну видимість дороги на великій відстані. Вбудована в протитуманні фару лампа освітлення поворотів покращує видимість дороги перед автомобілем і включається автоматично навіть під час стоянки при включенні покажчика повороту або при повороті рульового колеса. Адаптивні поворотні фари забезпечують в будь-якій ситуації оптимальне освітлення дорожнього полотна і підвищують активну безпеку. Залежно від освітленості і дорожньої ситуації автоматично регулюється неоосвітлююче дальнє світло, який в темний час доби оптимально висвітлює дорожнє полотно. Система контролює попереду  зустрічний транспорт і плавно регулює дальнє світло, виключаючи можливість засліплення.

Активна безпека.
Система Active Protection це превентивна система забезпечення безпеки пасажирів від BMW Connected Drive. Відразу після пристібання ременя безпеки при рушанні спрацьовує автоматичне одноразове переднатягнення передніх ременів.
При критичній ситуації під час руху ремені безпеки на передніх сидіннях натягуються, а бічні стекла і люк (за наявності) закриваються при необхідності. Для додаткового комфорту сидіння переднього пасажира наводиться у вертикальне положення. Критичною ситуацією, наприклад, вважається екстрене гальмування або відхилення від нормальних характеристик керування автомобілем.

active_protection.jpg

У певних критичних ситуаціях може спрацьовувати гальмування до повної зупинки. Це дозволяє знизити ймовірність зіткнення або запобігти його.
На додаток до цього, система стеження за станом водія виявляє ознаки втоми. Система аналізує характеристики керування автомобілем і реагує на відхилення: в цьому випадку на дисплеї Control Display з'являється повідомлення, що пропонує водієві зробити перерву у водінні, і лунає звуковий сигнал.


Проекційний дисплей BMW.
Повноколірний проекційний дисплей BMW забезпечує водієві хорошу видимість необхідної йому інформації і підвищує концентрацію його уваги на дорозі.
Залежно від комплектації автомобіля поряд з вказівками навігаційної системи може з'являтися інформація про обмеження швидкості, про заборону обгону, повідомлення системи автоматичної діагностики і попередження про зміну смуги руху.

bmw_headup_display_en.jpg

Система проектує символи на лобове скло з відмінним дозволом. Для індикації використовується весь спектр кольорів, що дозволяє реалістично зображати дорожні знаки. З точки зору ергономіки проектуються на лобове скло символи зручні для водія і не відволікають його уваги від дороги. За бажанням можна поміняти їх розташування.
Яскравість проектованого зображення автоматично адаптується до зовнішнього світловому оточенню; для зручності є режим нічний і денний індикації. Настройку яскравості можна зробити в меню iDrive. Крім цього Ви можете самі визначити, яка інформація, крім індикації швидкості і попереджень систем допомоги водієві повинна виводитися на лобове скло.


Пасивна безпека
Цілий комплекс спеціальних заходів щодо забезпечення безпеки BMW 3 серії Гран Туризмо зводить до мінімуму можливість дорожньо-транспортних пригод і створює у водія і пасажирів почуття надійної захищеності.

passive_safety.jpg

При зіткненні енергія удару відводиться від салону і направляється в інші частини кузова, такі як днище, бічна рама, моторний щит і дах. Цю енергію приймають на себе зони деформації в передній і задній частині автомобіля. При бічному зіткненні захист забезпечують посилені структури центральної стійки і пороги, високоміцні бічні зони в дверях і міцні поперечні траверси сидінь. У передній частині BMW 3 серії Гран Туризмо передбачені різні пристрої для захисту пішоходів. Між держателем бампера і облицюванням встановлений амортизатор удару, який при наїзді на пішохода зменшує пошкодження ніг. У капоті автомобіля встановлені деформаційні елементи, що знижують енергію удару і виконують роль зон деформації.